Η Sony ποντάρει στο Virtual Reality
- 10/07/2014, 20:47
- SHARE
Το Project Morpheus προχωρά και θέτει ψηλά τον πήχη στις εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας.
Ήταν αρχές του 2013 όταν στη Sony αποφάσισαν πως το μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών δεν στηρίζεται αποκλειστικά στις πανίσχυρες κονσόλες, αλλά περισσότερο στην εμπειρία του παίκτη και το πόσο εντυπωσιασμένος μένει από αυτήν. Έτσι δημιούργησαν το Magic Lab, ένα εργαστήριο που ανέλαβε να αναπτύξει ιδέες για την επόμενη δεκαετία. Το Project Morpheus, μία κάσκα Virtual Reality, είναι μία από αυτές.
Όπως είχαμε γράψει πριν από λίγους μήνες το Project Morpheus υπάρχει, προς το παρόν, μόνο ως πρωτότυπο. Έχει από μία οθόνη 5 ιντσών με ανάλυση 1080p σε κάθε μάτι, εύρος θέασης 90 μοίρες, επιταχυνσιόμετρο και γυροσκόπια. Συνεργάζεται με άλλες συσκευές της Sony -π.χ. το Playstation 4- και τα ηχεία παράγουν τρισδιάστατο ήχο.
Αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς για την επίσημη κυκλοφορία -ίσως μέσα στο 2015- η Sony έχει παρουσιάσει το νέο της δημιούργημα στη Game Developers Conference και στην E3 κατορθώνοντας να «κλέψει» λίγη από τη δόξα του Oculus Rift, της αντίστοιχης VR κάσκας τον κατασκευαστή της οποίας αγόρασε πριν από λίγο καιρό η Facebook.
Τα νέα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας έχουν σχέση με τις τεχνικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Sony προκειμένου να δώσει όσο γίνεται πιο «αυθεντική» εμπειρία. Ο κύριος συμβιβασμός που πρέπει να γίνει είναι ανάμεσα στην ανάλυση και το εύρος θέασης. Όσο αυξάνεται το ένα πρέπει να μειώνεται το άλλο και οι τεχνικοί δοκιμάζουν όλους τους πιθανούς συνδυασμούς για να βρουν τον ιδανικότερο.
Στο χορό του VR δεν έχουν μπει μόνο οι εταιρείες τεχνολογίας. Ο γνωστός δημιουργός David Attenborough γυρίζει ντοκιμαντέρ με θέμα τη φύση, εκπαιδευτικοί οργανισμοί μελετούν τις νέες δυνατότητες, ακόμα και το Χόλιγουντ φαίνεται να σχεδιάζει νέου τύπου ταινίες, όλοι τους με σκοπό να εκμεταλλευτούν τον νέο κόσμο που φέρνει η εικονική πραγματικότητα στον κόσμο του θεάματος, και όχι μόνο.
Μια άλλη πτυχή στην οποία η Sony δίνει ιδιαίτερη σημασία είναι η παρακολούθηση της θέσης των ματιών. Σε ένα π.χ. πολεμικό παιχνίδι ο παίκτης θα στρέφει απλώς το βλέμμα του προς το στόχο -και όχι απαραίτητα όλο το κεφάλι του- και το όπλο θα το ακολουθεί.
Δείτε το video του Cnet
Διαβάστε ακόμη:
Η Samsung μπαίνει στο «παιχνίδι» της εικονικής πραγματικότητας