Τα πιο «καυτά» gadgets για βιντεοπαιχνίδια στον κόσμο
- 20/06/2015, 19:30
- SHARE
Κάσκες VR, συστήματα ελέγχου και νέες συσκευές, όλα στην υπηρεσία του καλύτερου gaming.
Του Κώστα Φαρμάκη
Στην έκθεση Electronic Entertainment Expo παρουσιάστηκαν κυρίως βελτιωμένες εκδόσεις ήδη γνωστών συστημάτων, όμως δεν έλειψαν και άλλα που έκαναν εδώ το ντεμπούτο τους. Στην προσπάθεια να γίνει η εμπειρία του παιχνιδιού όλο και περισσότερο συναρπαστική, οι μεγάλοι κατασκευαστές προσαρμόζουν τους τίτλους τους στη διαθέσιμη τεχνολογία.
Αυτό σημαίνει περισσότερα συστήματα Virtual Reality, ωστόσο η βασική αίσθηση είναι πως οι μεγάλες εταιρείς δεν έχουν καμία όρεξη να καινοτομήσουν σοβαρά. Ακόμα και όταν το VR γίνει κοινός τόπος, τα παιχνίδια που θα παρουσιαστούν θα είναι αυτά που παίζουμε και σήμερα, απλώς προσαρμοσμένα στο νέο περιβάλλον. Αν το δίλημμα είναι η νέα έκδοση του Final Fantasy ή του Call of Duty ή του Halo σε VR ή ένα εντελώς νέο παιχνίδι, σχεδιασμένο από την αρχή με άγνωστο τον βαθμό αποδοχής του, τι νομίζετε ότι θα επιλέξει η εταιρεία;
Ας δούμε λοιπόν τα highlights της έκθεσης
Oculus Rift
Όσο πλησιάζουμε στην επίσημη εμπορική κυκλοφορία του -που έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2016- τόσο η συσκευή παίρνει την τελική της μορφή. Η κάσκα δοκιμάστηκε επί τόπου από τους επισκέπτες και τα σχόλια ήταν ενθουσιώδη τόσο για την εφαρμογή της όσο και για τον τρόπο απεικόνισης και λειτουργίας. Κατασκευασμένο από πλαστικό, αλλά και ύφασμα στα σημεία που έρχεται σε επαφή με το πρόσωπο, είναι ελαφρύ, κομψό και, επιτέλους, δεν θυμίζει εξωτικό gadget, αλλά είναι μια κανονική συσκευή που κάνει τη δουλειά της. Θα συνεργάζεται με PC, αλλά όχι και με παιχνιδοκονσόλες.
Oculus Touch
Το σύστημα ελέγχου για τους παίκτες στο Oculus Rift είναι δύο controllers που προσαρμόζονται και εφαρμόζουν στην παλάμες, έχουν κουμπιά και σκανδάλη και με αυτά ο χρήστης κινεί τρισδιάστατα τα χέρια του στο χώρο καθώς κάνει κινήσεις μέσα στο παιχνίδι. Ήταν η πρώτη φορά που το σύστημα παρουσιάστηκε και δοκιμάστηκε δημόσια. Η εμπορική του κυκλοφορία αναμένεται μέσα στο 2016.
Sony Morpheus
Η εταιρεία που κυριαρχεί στο χώρο των παιχνιδιών με το PlayStation δεν θα μπορούσε να μην το «συμπληρώσει» με ένα σύστημα VR. Το Morpheus θα συνεργάζεται αποκλειστικά με το PlayStation 4. Στη σημερινή μορφή του είναι λειτουργικό και επιδέχεται βελτιώσεις -στο εμπόριο θα βγει και αυτό το 2016- με ενδιαφέρον στοιχείο ότι η συσκευή θα είναι συμβατή και με τα γνωστά κλασικά χειριστήρια του PS, έτσι οι έμπειροι χρήστες του PS θα νιώσουν άνετα αμέσως.
Microsoft Hololens
Αν και ποτέ δεν διαφημίστηκε ως η πρόταση της MS για το Virtual Reality, αλλά περισσότερο ως εργαλείο για Augmented Reality, ωστόσο είναι εμφανής η διαφορά του από τις άλλες κάσκες αφού το οπτικό πεδίο είναι πολύ μικρότερο. Οι επισκέπτες της E3 είχαν την ευκαιρία να το δοκιμάσουν με ένα demo του Halo και αυτά είναι περίπου όσα είδαν.
Vive VR
Η πρόταση της HTC και της Valve εντυπωσίασε όσους τη δοκίμασαν με την άψογη λειτουργία motion tracking και τα πολύ αποτελεσματικά και βολικά ασύρματα χειριστήρια. Η συσκευή θα συνεργάζεται με PC και το τελικό προϊόν αναμένεται στα τέλη του 2015.
Disney Infinity 3.0
Εδώ το νέο είναι πως το σύστημα μπορεί να «εισάγει» στο παιχνίδι χαρακτήρες που δεν έχει, χαρακτήρες που τους προμηθεύεστε ως μικρές αληθινές πλαστικές φιγούρες και «παίρνουν ζωή» τοποθετώντας τις σε μια ηλεκτρονική βάση. Αυτό σημαίνει πως ο παίκτης μπορεί να παίξει με τον Darth Vader εναντίον του Μίκυ Μάους ή με τον Iron Man ενάντια στην Ωραία Κοιμωμένη μέσα στο παιχνίδι, δεν υπάρχει περιορισμός.