Φωτογραφίζοντας τα άδεια ξενοδοχεία της πανδημίας
- 22/12/2020, 21:00
- SHARE
Ένας φωτογράφος στρέφει τον φακό του στις καταστρεπτικές επιπτώσεις του COVID-19 στην τουριστική βιομηχανία.
«Είμαι ένας φωτογράφος που ενδιαφέρεται για τη μεταμόρφωση του τοπίου» δηλώνει ο Μανουέλ Άλβαρεθ Ντιέστρο (Manuel Álvarez Diestro) και στην τελευταία σειρά φωτογραφιών του «Τα Άδεια Ξενοδοχεία του Μπένιντορμ» στρέφει τον φακό του στις καταστρεπτικές επιπτώσεις της COVID-19 στην τουριστική βιομηχανία.
«Από τα κτήρια τα οποία πλέον δεν φιλοξενούν τουρίστες έχει αφαιρεθεί κάθε ανθρώπινο αποτύπωμα και έχει αφεθεί μόνον το ορθογωνικό αρχιτεκτόνημα. Κατά κάποιον τρόπο, οι προσόψεις έχουν γίνει ένας καμβάς πάνω στον οποίον ρέουν απέριττα γεωμετρικά μοτίβα που έχουν κυριεύσει κάθε ίχνος της ανθρωπότητας» λέει όπως αναφέρει το ΑΠΕ, ο γεννημένος στο Σανταντέρ της Ισπανίας και έχοντας σήμερα έδρα την Τουλούζη της Γαλλίας φωτογράφος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το Μπένιντορμ (Benidorm) είναι ένας από τους βασικούς προορισμούς για διακοπές στην Ισπανία, ιδιαίτερα για Βρετανούς και Γερμανούς.
Με το προσωνύμιο «Η Νέα Υόρκη της Μεσογείου», έχει τους περισσότερους ουρανοξύστες ανά κάτοικο στον κόσμο, περισσότερους και από το Μεγάλο Μήλο!
Είναι το τρίτο ως προς τους επισκέπτες, Ισπανούς και ξένους, μέρος της Ισπανίας -έως και 5 εκατομμύρια τον χρόνο πριν την πανδημία- πίσω από τη Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη.
Η δημοφιλία του είναι τέτοια που από την 1η Φεβρουαρίου του 2007 έως τις 2 Μαΐου του 2018, η βρετανική ITV προέβαλε ένα sitcom με επωνυμία «Benidorm».
H σειρά παρακολουθούσε παραθεριστές που συνήθως έκαναν μια εβδομάδα διακοπές στο Μπένιντορμ κάθε χρόνο και, από σύμπτωση, συναντιόντουσαν στο Solana Resort. Κάποιοι, ανώτερης κοινωνικής τάξης, ήταν δυσαρεστημένοι με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, άλλοι απολάμβαναν τις διακοπές τους κυρίως επειδή ήταν all inclusive.
Τώρα, η ροή των τουριστών στο Μπένιντορμ έχει σταματήσει και ο φακός του Άλβαρεθ Ντιέστρο καταγράφει αυτά τα πελώρια και ανώνυμα κτήρια που έχουν καταστεί τα πιο σουρεαλιστικά -ίσως και μεταφυσικά- στοιχεία του τοπίου του πλανήτη.
Οι άδειες προσόψεις των ξενοδοχείων του Μπένιντορμ αφηγούνται μια ιστορία. Την αφήγηση αυτής της ιστορίας για το πώς στο δομημένο περιβάλλον η COVID-19 ανέλαβε ο φακός του Μανουέλ Άλβαρεθ Ντιέστρο.