Γιατί ο Αλ Πατσίνο πίστευε ότι «Ο Νονός» θα ήταν η «χειρότερη ταινία όλων των εποχών»

Γιατί ο Αλ Πατσίνο πίστευε ότι «Ο Νονός» θα ήταν η «χειρότερη ταινία όλων των εποχών»
epa08188740 Al Pacino attends the 73rd annual British Academy Film Award at the Royal Albert Hall in London, Britain, 02 February 2020. The ceremony is hosted by the British Academy of Film and Television Arts (BAFTA). EPA/NEIL HALL *** Local Caption *** 54975994 Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Στα απομνημονεύματά του με τίτλο "Sonny Boy," που δημοσιεύτηκαν την περασμένη εβδομάδα, ο ηθοποιός έγραψε ότι δεν είχε πίστη στην ταινία μετά τη σκηνή που γύρισε πρώτη φορά με την Νταϊάν Κίτον.

Ο “Νονός” είναι μία από τις πιο εμβληματικές ταινίες όλων των εποχών, αλλά ο Αλ Πατσίνο είπε ότι πίστευε πως θα ήταν “η χειρότερη ταινία που έγινε ποτέ“.

Η ταινία του 1972 ήταν η μεγάλη ευκαιρία του Πατσίνο. Ωστόσο, στα απομνημονεύματά του με τίτλο “Sonny Boy,” που δημοσιεύτηκαν την περασμένη εβδομάδα, ο ηθοποιός έγραψε ότι δεν είχε πίστη στην ταινία μετά τη σκηνή που γύρισε πρώτη φορά με την Νταϊάν Κίτον.

“Η Νταϊάν κι εγώ περάσαμε τις πρώτες μέρες γελώντας μεταξύ μας, καθώς έπρεπε να παίξουμε εκείνη την εναρκτήρια σκηνή γάμου από το δοκιμαστικό, την οποία μισούσαμε τόσο πολύ,” έγραψε ο Πατσίνο. “Βασιζόμενοι μόνο σε αυτή τη σκηνή, ήμασταν σίγουροι ότι συμμετείχαμε στην χειρότερη ταινία που έγινε ποτέ, και όταν τελειώναμε το γύρισμα της ημέρας, επιστρέφαμε στο Μανχάταν και μεθούσαμε.

Νομίζαμε πως οι καριέρες μας είχαν τελειώσει.

Ο “Νονός” κατέληξε να γίνει το πρώτο σύγχρονο blockbuster.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ήταν η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα της χρονιάς και η ταινία με τις μεγαλύτερες εισπράξεις όλων των εποχών εκείνη την περίοδο, αποφέροντας πάνω από 250 εκατομμύρια δολάρια στο box office. Ακολούθησαν δύο συνέχειες που έλαβαν διθυραμβικές κριτικές και η ταινία επηρέασε σκηνοθέτες όπως ο Κουέντιν Ταραντίνο και ο Μάρτιν Σκορσέζε, καθώς και σειρές όπως οι “Sopranos.”

Αργότερα στο απομνημόνευμά του, ο Πατσίνο έγραψε ότι κατάλαβε πως ο “Νονός” ήταν “σε καλά χέρια” όταν είδε πόσο παθιασμένος ήταν ο σκηνοθέτης, Φράνσις Φορντ Κόπολα, με την ταινία.

Ο Πατσίνο πρόσθεσε ότι τα στελέχη της Paramount, του στούντιο που παρήγαγε τον “Νονό,” σχεδόν απέλυσαν τον ίδιο και τον Κόπολα αφού είδαν τα πρώτα πλάνα της ταινίας.

“Η φήμη ήταν ότι θα με απέλυαν και, πιθανότατα, τον σκηνοθέτη επίσης. Όχι ότι ο Φράνσις δεν τα κατάφερνε — εγώ δεν τα κατάφερνα. Αλλά εκείνος ήταν υπεύθυνος για το ότι ήμουν στην ταινία,” έγραψε ο Πατσίνο, αναφερόμενος στην απόφαση του Κόπολα να τον επιλέξει για τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Μάικλ Κορλεόνε.

Ο Πατσίνο έγραψε ότι απέδειξε την αξία του στο στούντιο αφού γύρισε τη σκηνή εκδίκησης του Κορλεόνε.

“Ο Φράνσις αναδιάρθρωσε το πρόγραμμα γυρισμάτων για να δώσει στους δύσπιστους στο Χόλιγουντ ένα κίνητρο να πιστέψουν σε μένα και να με κρατήσουν στην ταινία,” είπε ο Πατσίνο. “Δεν είναι σίγουρο αν το έκανε εσκεμμένα, και ο ίδιος ο Φράνσις έχει αρνηθεί ότι το οργάνωσε για το καλό μου, αλλά άλλαξε το γύρισμα της σκηνής στο ιταλικό εστιατόριο, όπου ο άπειρος Μάικλ παίρνει εκδίκηση από τον Σολότσο και τον ΜακΚλάσκι.”

Ο “Νονός” ήταν υποψήφιος για 11 Όσκαρ, συμπεριλαμβανομένου του βραβείου Β’ Ανδρικού Ρόλου για τον Πατσίνο και Καλύτερης Σκηνοθεσίας για τον Κόπολα. Η ταινία κέρδισε τρία Όσκαρ: Καλύτερου Σεναρίου για τον Κόπολα και τον συν-συγγραφέα Μάριο Πούζο, Καλύτερης Ταινίας και Καλύτερου Α’ Ανδρικού Ρόλου για τον Μάρλον Μπράντο.

Η επιτυχία της ταινίας καθιέρωσε τον Πατσίνο και τον Κόπολα ως θρύλους του Χόλιγουντ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ: