Η γυναίκα πίσω από το πιο επιτυχημένο βιντεο-παιχνίδι της χρονιάς
- 03/10/2015, 20:30
- SHARE
Η Σιγκουρλίνα Ινγκβαρσντότιρ επιβλέπει την παραγωγή του ‘Star Wars Battlefront’.
του Κρις Μόρις για το fortune.com
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα ήθελαν να βρίσκονται στη θέση της Σιγκουρλίνα Ινγκβαρσντότιρ σήμερα.
Ενώ εμείς πρέπει να περιμένουμε άλλους τρεις μήνες προτού μάθουμε τι θα συμβεί στο Star Wars, η Ινγκβαρσντότιρ (για τους φίλους …Λίνα) έχει εμπλακεί εδώ και τρία χρόνια με αυτό το συναρπαστικό σύμπαν.
Ως επικεφαλής παραγωγός του Star Wars Battlefront στην Electronic Arts, η Ινγκβαρσντότιρ συνεργάζεται στενά με την LucasArts για να επιβλέπει την ανάπτυξη ενός βιντεο-παιχνιδιού που μπορεί να αναδειχθεί στο πιο επιτυχημένο της χρονιάς.
Η δουλειά της έχει πολλές ευχάριστες εκπλήξεις. Η EA είπε δημόσια ότι αναμένει την πώληση 9-10 εκατομμυρίων παιχνιδιών Battlefront αλλά οι αναλυτές τονίζουν ότι η εταιρεία ίσως έχει μεγαλύτερες προσδοκίες και απλώς δίνει μια πιο μετριοπαθή πρόβλεψη.
Εννιά χρόνια πριν, η Ινγκβαρσντότιρ δεν ήταν καν κομμάτι της βιομηχανίας των video games. Αντίθετα, εργαζόταν στο τμήμα επιχειρηματικής ανάπτυξης μιας εταιρείας λιανικής πώλησης στην Ισλανδία.
«Ήταν μια θέση με καλές απολαβές και υψηλό πρεστίζ. Αλλά ήταν και μια δουλειά απίστευτα βαρετή» λέει η ίδια.
Εκείνη την εποχή, κάποιοι φίλοι της δούλευαν στην CCP, την ισλανδική εταιρεία ανάπτυξης του επιτυχημένου παιχνιδιού EVE online, και εκείνη ένιωσε την περιέργεια να μάθει περισσότερα για τον κλάδο. Έτσι, αφού γνώρισε σε μια παρουσίαση τον πρόεδρο της εταιρείας, τον ενημέρωσε ότι ήταν κάτοχος πτυχίου στη βιομηχανική μηχανολογία και εκδήλωσε ενδιαφέρον να εργαστεί εκεί. Έξι εβδομάδες μετά, είχε ήδη αρχίσει την καριέρα της στα βιντεο-παιχνίδια και δεν επρόκειτο να ξανακοιτάξει πίσω.
«Λατρεύω να δουλεύω μαζί με δημιουργικούς ανθρώπους», μας εκμυστηρεύεται.
Το 2011, μεταπήδησε στην Ubisoft για την επίβλεψη του παιχνιδιού The Division και, ένα χρόνο μετά, ανέλαβε καθήκοντα επικεφαλής παραγωγού στο DICE Studio της EA που αναπτύσσει το Battlefront.
Το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσεις στις 17 Νοεμβρίου. Μέχρι τότε, η Ινγκβαρσντότιρ θα περάσει αρκετά βράδια ξάγρυπνη, μιλώντας με τους αμερικανούς συναδέλφους της για την ολοκλήρωση του τελικού προϊόντος και την επίλυση των οποίων μικρο-προβλημάτων προκύψουν στην τελική ευθεία προς την κυκλοφορία.