Η συμμαχία δισεκατομμυρίων της Warner Bros. και της Lego
- 27/04/2015, 20:15
- SHARE
Η υβριδική αγορά των παιχνιδιών/βιντεοπαιχνιδιών δίνει την ευκαιρία για μεγαλόπνοα πλάνα των γιγάντων του χώρου.
του Τζον Γκοντιόζι
Η Disney, η Nintendo και η Activision καταγράφουν έσοδα δισεκατομμυρίων δολαρίων από πετυχημένα franchises στην υβριδική αγορά παιχνιδιών/βιντεοπαιχνιδιών. Η Warner Bros. και η Lego θέλουν κομμάτι της πίτας.
Η Warner Bros. Interactive Entertainment (WBIE), το τμήμα παιχνιδιών και διαδραστικών εφαρμογών της Warner Bros., φέρνει το Lego Dimensions, μία από τις πιο δημοφιλείς σειρές παιχνιδιών στον κόσμο, στην ανταγωνιστική αγορά υβριδικών παιχνιδιών/βιντεοπαιχνιδιών.
Η κατηγορία υβριδικών παιχνιδιών/βιντεοπαιχνιδιών ή, όπως αποκαλούνται, παιχνίδια-στη-ζωή, είναι μια μεγάλη αγορά μετά την επιτυχία που σημειώνουν οι σειρές Skylanders της Activision, Amiibos της Nintendo, και Infinity της Disney. Η σειρά Skylanders από μόνη της έχει εξελιχθεί σε μια αγορά ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Πάνω από 140 εκατομμύρια βιντεοπαιχνίδια Lego έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο μέσα σε 10 χρόνια. Ο Μάικλ Πάχτερ, αναλυτής βιντεοπαιχνιδιών στην Wedbush Securities, προβλέπει ότι το Lego Dimensions μπορεί να πουλήσει 1 με 1,5 εκατομμύριο αντίτυπα σε όλο τον κόσμο φέτος.
Με αναμενόμενη πρώτη κυκλοφορία στις 27 Σεπτεμβρίου φέτος, η Lego θα λανσάρει μια νέα σειρά από τα ομώνυμα τουβλάκια που θα γεφυρώνουν τον πραγματικό κόσμο με τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών μέσω του Lego Toy Pad. Όταν οι χαρακτήρες και τα οχήματα Lego τοποθετούνται στην επιφάνεια της συσκευής, μεταφέρονται στον κόσμο του βιντεοπαιχνιδιού.
Η Lego συνδυάζει τα τουβλάκια της με την ψηφιακή τεχνολογία από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε το Lego Mindstorms το 1998, που επέτρεπε στους χρήστες να δημιουργήσουν και να προγραμματίσουν ρομπότ. Ενώ η σειρά αυτή συνεχίζεται μέχρι σήμερα, προσφάτως η εταιρεία συνεργάστηκε με την Qualcomm για τη σειρά Lego Fusion που ξεκλειδώνει κτίρια σε μια εφαρμογή για κινητά. Το Lego Dimensions εξελίσσει αυτό το είδος υβριδικών εμπειριών περαιτέρω.
«Ενώ ο περισσότερος κόσμος θα νόμιζε ότι οι ψηφιακές εμπειρίες θα απομακρύνουν τα παιδιά από τα υλικά παιχνίδια της Lego, η εμπειρία μας δείχνει ότι η ψηφιακή τεχνολογία εμπνέει τα παιδιά να στραφούν περισσότερο προς το παίξιμο με τα τουβλάκια,», λέει ο Νιλς Γιόργκενσεν, αντιπρόεδρος του τμήματος βιντεοπαιχνιδιών της Lego. «Η ψηφιακή τεχνολογία επιτρέπει στα παιδιά να συμμετέχουν σε περισσότερο βάθος στις ιστορίες και τους χαρακτήρες, γεγονός που στη συνέχεια εμπνέει το παιχνίδι τους. Έχουμε μια πραγματικά μοναδική ευκαιρία να παίξουμε με αυτή την αμοιβαιότητα για να συνεχίσουμε να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να χτίζουν με τα τουβλάκια και το Lego Dimensions αποτελεί ακόμη μια ευκαιρία για τους οπαδούς της σειράς να εξερευνήσουν τις δυνατότητες αυτές».
Ο Τζον Μπάρτον, ιδρυτής και διευθυντής της ανάδοχης εταιρείας του έργου TT Games, λέει ότι τα βιντεοπαιχνίδια της Lego είναι το ίδιο δημοφιλή στους ενήλικες, όσο και στα παιδιά. Γι’ αυτό και στο έργο αυτό χρησιμοποιεί τίτλους του Χόλιγουντ που απευθύνονται σε μεγαλύτερους παίκτες όπως τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών και το Επιστροφή στο Μέλλον, μαζί με τίτλους που απευθύνονται σε νεαρότερο κοινό, όπως το Ninjago. Πρόσθετες άδειες θα ανακοινωθούν πριν από την κυκλοφορία και το πρόσθετο περιεχόμενο θα κυκλοφορήσει για το προϊόν μετά την εμπορική του διάθεση στο κοινό.
Πηγή: fortune.com