Όταν το YouTube έπαθε… Netflix: Ετοιμάζει το δικό του διαδραστικό περιεχόμενο
- 17/07/2019, 12:30
- SHARE
Πρόκειται για μια ιδιαίτερη καινοτομία για την πλατφόρμα, που βρίσκεται υπό τη σκέπη της Google, καθώς στο παρελθόν συνήθιζε να ασχολείται με διαδραστικό περιεχόμενο μόνο όσον αφορά τις διαφημίσεις. Αυτό το καινούργιο βήμα- επένδυση από τη μεριά του YouTube σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την αναδιοργάνωση του πρωτότυπου περιεχομένου, καθώς έτσι πειραματίζεται με νέες μορφές storytelling, αυξάνοντας παράλληλα τις προβολές και τα έσοδα από τις διαφημίσεις. Προς στιγμήν, δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί οι τίτλοι αυτών των διαδραστικών ταινιών, ωστόσο περισσότερες λεπτομέρειες ενδεχομένως να αποκαλυφθούν τον Μάιο σε προγραμματισμένο event στη Νέα Υόρκη, το οποίο θα είναι ειδικά αφιερωμένο στο πρωτότυπο περιεχόμενο του YouTube.
Το Netflix έκανε την αρχή
Το Netflix ήταν η πρώτη πλατφόρμα, που δημιούργησε δικά της προγράμματα. Το Bandersnatch, επεισόδιο της σειράς Black Mirror, που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2018, ήταν το πρώτο προϊόν, όπου το ενήλικο κοινό έπρεπε να συμμετέχει ενεργά στην εξέλιξη της πλοκής της ιστορίας. Η πλατφόρμα με το streaming περιεχόμενο προχώρησε ακόμη στην παραγωγή και την κυκλοφορία της πρώτης διαδραστικής σειράς με οκτώ επεισόδια: πρόκειται για το Scuola di sopravvivenza, στο οποίο οι αποφάσεις των θεατών καθόρισαν τη μοίρα του πρωταγωνιστή, Bear Grylls. Μάλιστα, στο μέλλον δεν αποκλείεται και η δημιουργία μιας ρομαντικής κομεντί στην οποία θα υπάρχει η δυνατότητα αλληλεπίδρασης με την πλοκή από πλευράς των χρηστών.
Περιεχόμενο για παιδιά
Πριν το Netflix προχωρήσει στη συγκεκριμένη καινοτομία, είχε προβεί στο παρελθόν και σε άλλα παρόμοια πειράματα, δημιουργώντας δύο ταινίες αποκλειστικά για παιδιά. Αν και το λεγόμενο format «Choose-your-own-adventure» μπορεί πραγματικά να θεωρηθεί ως καινοτομία για το μέλλον του streaming περιεχομένου, τα νέα δεν είναι τόσο ενθαρρυντικά: ο εκδοτικός οίκος Chooseco LLC έκανε μήνυση στο Netflix για χρήση της έκφρασης «Choose-your-own-adventure», τίτλος που έχει δοθεί σε αρκετά βιβλία του εκδοτικού οίκου στη δεκαετία του ’80 και του ’90, ζητώντας 25 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση.