Το gaming δεν είναι μόνο για παιδιά – Οι χώρες με τον μεγαλύτερο αριθμό ενήλικων παιχτών
- 16/11/2023, 14:49
- SHARE
Τις χώρες με το μεγαλύτερο ποσοστό ενηλίκων που ασχολούνται με το gaming κατέγραψε το Statista.com, με εκατ. άτομα άνω των 18 ετών να παίζουν παιχνίδια σε κονσόλες, υπολογιστές και στα κινητά τους, με το gaming στα smartphones να κερδίζει συνεχώς έδαφος στην εν λόγω αγορά. Το ποσοστό των ενήλικων gamers κέρδισε σημαντικό έδαφος εν μέσω των lockdown για τον κορονοϊό, όταν αυξήθηκε σημαντικά ο χρόνος παραμονής στο σπίτι.
Όπως αναφέρει η έρευνα, η Τουρκία ήταν η χώρα με τον υψηλότερο αριθμό ενήλικων gamers το 2023 από ένα δείγμα 56 χωρών. Το 92% των κατοίκων δήλωσαν ότι παίζουν τουλάχιστον περιστασιακά, με πολλούς οπαδούς του mobile gaming ανάμεσά τους το οποίο έχει κερδίσει ανθρώπους που δεν είχαν επενδύσει προηγουμένως στη δραστηριότητα, δίνοντάς τους εύκολη πρόσβαση με χαμηλό ή καθόλου αρχικό κόστος.
Το φαινόμενο αυτό ήταν επίσης πιο έντονο στον αναπτυσσόμενο κόσμο.
Το Statista υποστηρίζει πως οι χώρες με νεότερο πληθυσμό ενηλίκων παράγουν περισσότερους παίκτες. Η Τουρκία, η Νιγηρία, η Ινδία και η Κίνα, καθώς και το Βιετνάμ, η Ταϊλάνδη, οι Φιλιππίνες και η Ινδονησία ανέφεραν τον υψηλότερο αριθμό ενηλίκων που δήλωσαν ότι παίζουν βιντεοπαιχνίδια στην έρευνα.
Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Σαουδική Αραβία είχαν εξίσου υψηλό αριθμό παικτών, ενώ η τελευταία παρήγαγε επίσης τον υψηλότερο αριθμό συχνών παικτών (33% των ενηλίκων).
Η συχνότητα των παιχνιδιών ήταν επίσης υψηλή στην Τουρκία, την Αίγυπτο, την Ταϊλάνδη και την Κίνα, ενώ το περιστασιακό gaming ήταν πιο συνηθισμένο στις χώρες της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής. Η Ιαπωνία, μια χώρα που παραδοσιακά συνδέεται με τα βιντεοπαιχνίδια, είχε ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά συμμετοχής στο gaming μεταξύ των ενηλίκων.
Στις ΗΠΑ, ο μεγαλύτερος αριθμός ενηλίκων ανέφερε ότι έπαιζε παιχνίδια σε κονσόλες αντί για υπολογιστές και κινητά τηλέφωνα. Οι κονσόλες είναι επίσης δημοφιλείς στο Μεξικό και τη Λατινική Αμερική, ενώ στις ευρωπαϊκές χώρες τα παιχνίδια μέσω υπολογιστή είναι σε πολλά μέρη πιο δημοφιλή από τις κονσόλες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:
- Έρευνα “The Future of the Energy Sector” της KPMG: Το αύριο και οι σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις του ενεργειακού κλάδου
- Γιατί TikTok και Meta «ενώνονται» κόντρα στην ΕΕ
Πηγή: statista.com