Επτά δουλειές που μάλλον δεν θα πιστέψετε ότι υπάρχουν
- 19/06/2016, 14:27
- SHARE
Ποιος είπε ότι όλες οι δουλειές είναι βαρετές;
Το να εργάζεστε για μια μεγάλη εταιρεία δεν σημαίνει σώνει και καλά ότι η δουλειά σας είναι προβλέψιμη.
Τρανό παράδειγμα, οι επτά δουλειές που παραθέτουμε εδώ, οι οποίες προσφέρονται από εταιρείες που βρίσκονται στη λίστα Fortune 500.
Διευθυντής Παιχνιδιών, Toys ‘R’ Us
Emile Burbidge, 12 ετών
«Έχω την πιο cool δουλειά στον κόσμο. Είναι τέλεια να παίζω με παιχνίδια. Όταν έκανα την αίτηση για τη δουλειά, ήξερα ότι ήμουν ιδανικός για τη θέση. Εξάλλου, είχα 12 ολόκληρα χρόνια εμπειρία! Κάποιες φορές, τα παιχνίδια δεν έχουν καν πάει στα μαγαζιά. Προσκαλώ τους φίλους μου ώστε να βλέπω τα παιχνίδια και μέσα από τα δικά τους μάτια. Στη συνέχεια, αξιολογώ τα παιχνίδια και κάνω και μικρά βίντεο για να βοηθήσω τους αγοραστές να βρουν το τέλειο παιχνίδι».
Motion Capture Performer, Lucasfilm (Disney)
Billy Ray Chubbs, 46 ετών
«Ξεκίνησα να εργάζομαι στην Industrial Light & Magic το 2003 ως φύλακας και στη συνέχεια ως υπάλληλος υποδοχής στην Lucasfilm. Όταν στην ILM ζητούσαν κάποιον στο τμήμα motion capture για να φορέσει τη φόρμα motion capture για επίδειξη, μου έλεγαν «Ε, Μπίλι, θες να το κάνεις;». Στην αρχή ήμουν λίγο διστακτικός – δεν ήμουν σίγουρος τι ακριβώς ήθελαν να κάνω. Εν τέλει, έγινα σαν ένα μεγάλο παιδί, και πλέον με καλούν τρεις ή τέσσερις φορές το χρόνο».
Γεωχωρική αναλύτρια, Walmart
Heather Gamper, 39 ετών
«Εδώ στην ομάδα διαδικτυακής μαναβικής της Walmart, εξετάζουμε τις προτιμήσεις των ανθρώπων σε σχέση με την αγορά τροφίμων. Μελετούμε διάφορους παράγοντες – την κίνηση στους δρόμους, την πληθυσμιακή πυκνότητα, τα κλιματικά δεδομένα. Προσπαθούμε να καταλάβουμε τη χρονική δυναμική. Πότε κάνουν τα ψώνια τους οι άνθρωποι; Πόσα χιλιόμετρα είναι διατεθειμένος ένας πελάτης να οδηγήσει για να παραλάβει ό,τι παρήγγειλε διαδικτυακά;».
Κατασκευής πήλινων μοντέλων, Ford
James Dunham, 59 ετών
«Έχω ζήσει στο Ντιτρόιτ όλη μου τη ζωή και δουλεύω με αυτοκίνητα όλη μου τη ζωή επίσης. Ξεκίνησα να εργάζομαι στη Ford το 1998 ως κατασκευαστής πήλινων μοντέλων, και κατέληξα να είμαι ο επικεφαλής μοντελιστής της εταιρείας. Για κάθε νέο μοντέλο αυτοκινήτου, κατασκευάζουμε δύο, τρία, ή και τέσσερα πήλινα μοντέλα, και στη συνέχεια φτιάχνουμε το τελικό. Η διαδικασία μπορεί να κρατήσει ως και δύο χρόνια. Πολλοί με ρωτάνε γιατί δεν το κάνουμε όλο αυτό στο κομπιούτερ. Το θέμα είναι ότι τα στελέχη πρέπει να δουν το όχημα από κοντά για να το αξιολογήσουν».
Διευθύντρια Τμήματος Λιανικής, American Girl (Mattel)
Karen Collins-Allen, 38 ετών
«Βρίσκομαι στην American Girl εδώ και 18 χρόνια και είμαι διευθύντρια του κέντρου αισθητικής τα τελευταία τρία χρόνια. Η δουλειά μου είναι, με μια λέξη, μαγική: φτιάχνω τα μαλλιά της κάθε κούκλας που μου φέρνουν τα πιο απίθανα μικρά κορίτσια. Προσφέρουμε 18 διαφορετικά στυλ μαλλιών σε τιμές που κινούνται από 10 έως 25 δολάρια. Παράλληλα, προσφέρουμε βαφή νυχιών, τρύπημα αυτιών, και καθαρισμό του προσώπου της κούκλας. Ο μέσος στυλίστας διαχειρίζεται 19 με 25 κούκλες την ημέρα».
Πρύτανης Πίτσας, Pizza Hut (Yum! Brands)
Jen Weber, 48 ετών
«Σπούδασα δασκάλα, αλλά ανέλαβα καθήκοντα σε μια καλοκαιρινή δουλειά ως βοηθός διευθυντή στην Pizza Hut της Myrtle Beach. Η πίτσα είχε πλάκα, και μου άρεσε πολύ η βαβούρα όταν το εστιατόριο ήταν γεμάτο. Όταν το καλοκαίρι τελείωσε, εγώ έμεινα, και παραμένω στην Pizza Hut από τότε. Τα πρώτα 16 χρόνια ήμουν διευθύντρια καταστήματος και ύστερα περιφερειακή διευθύντρια. Τώρα, ο τίτλος μου είναι Πρύτανης της Ακαδημίας Pizza Hut. Εκπαιδεύω διευθυντικά στελέχη απ’ όλη τη χώρα που έρχονται για εντατικά προγράμματα εκπαίδευσης δύο ή τριών ημερών. Το 2014, κάναμε κάποιες βασικές αλλαγές στο μενού και είχαμε 1.300 μάνατζερ καταστημάτων για δύο εβδομάδες, οι οποίοι μάθαιναν από πρώτο χέρι τα νέα προϊόντα».
Διευθυντής Sound Design, Facebook
Will Littlejohn, 53 ετών
«Στην Facebook, τον ήχο που κάνει ένα μήνυμα της εφαρμογής Facebook Messenger τον λέμε ‘ποπ-ντινγκ’. Όταν ακούω ένα ‘ποπ-ντινγκ’, νοιώθω υπερήφανος. Χρησιμοποιούμε συνθεσάιζερ και ηχογραφήσεις πραγματικών ήχων για να δημιουργήσουμε τους ήχους ειδοποίησης. Ο στόχος είναι να δημιουργούμε κάτι που είναι πραγματικά χρήσιμο και ευχάριστο. Και πάντα βεβαιωνόμαστε ότι ο ήχος αντέχεται να ακούγεται επαναλαμβανόμενος. Μπορείς να το ακούσεις χίλιες φορές χωρίς να εκνευριστείς; Αυτό είναι το κρίσιμο».