Γιατί το Netflix θέλει ένα κομμάτι από την «ψηφιακή πίτα» των βιντεοπαιχνιδιών;
- 12/11/2021, 11:30
- SHARE
Όταν το Netflix ανακοίνωσε την είσοδό του στην αγορά του gaming την περασμένη εβδομάδα, δεν εξέπληξε όσους παρακολουθούν την εταιρεία.
Λαμβάνοντας υπόψη τη διαρκώς αυξανόμενη δημοτικότητα των βιντεοπαιχνιδιών, τόσο εν κινήσει όσο και στο σπίτι, είναι λογικό για τον κολλοσό του streaming να προβεί σε αυτή την ενέργεια. «Κερδίζουμε χρόνο στην οθόνη του καταναλωτή, τόσο στα κινητά όσο και στην τηλεόραση. Ανταγωνιζόμαστε – και χάνουμε – από το Fortnite περισσότερο από το HBO», είχε πει η εταιρεία το 2019, στο απόγειο της έκρηξης του Fortnite.
Όμως το gaming δεν είναι μόνο αγαπημένο χόμπι εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Eίναι επίσης ένας από τους μεγαλύτερους τομείς της ψηφιακής ψυχαγωγίας.
Ποιο κομμάτι κερδών της «ψηφιακής πίτας» λοιπόν διεκδικεί το Netflix;
Πηγή: Statista
4. Μουσική
Έσοδα το 2020: 21 δις δολάρια
3. Ψηφιακά βιβλία
Έσοδα το 2020: 25 δις δολάρια
2. Βίντεο
Έσοδα το 2020: 71 δις δολάρια
1. Βιντεοπαιχνίδια
Έσοδα το 2020: 134 δις δολάρια